Que é a curación de contidos?
A curación de contidos é atopar, agrupar, organizar, valorar e compartir online, o mellor contido da rede nun mesmo lugar. Para iso debemos seguir uns criterios e dar valor ao recompilatorio seleccionado, sendo este un contido de interese para o público ao que vai dirixido e dunha fonte fiable.
O curador de contido é máis coñecido como Community creator e coñéceselle co devandito nome tanto na parte online como na curación de contidos offline, como se fixo toda a vida nas investigacións.

Tips para a curación de contidos
Sé selectivo: Non selecciones o contido por encher. Sé selectivo e escolle soamente o contido que se axuste ao tema que elixas e que sexa de valor para os lectores.
Agrupa por temáticas: non tentes abarcar todos os temas, separa por temáticas facilitando así a lectura aos teus usuarios e a ti mesmo.
Analiza os contidos: antes de seleccionar o contido debes lelo e comprobar que todo é correcto. É mellor que o contido que elixas saibas de antemán que vai ser atractivo e poida funcionar ben entre os teus lectores.
Constancia: ten regularidade á hora de publicar e non incorpores moito contido un día para despois estar demasiado tempo sen actualizalo.
Estilo propio: marca o teu propio estilo á hora de agrupar o contido. Podes caracterizarte porque os contidos sempre teñan infografías ou vídeos, por exemplo.
Usa ferramentas: Existen moitas ferramentas que che facilitarán o traballo de recompilación e tamén che axudarán a programar a súa publicación; pero ollo con automatizar o contido entrante, non todo ten por que ser da mesma calidade e de valor.
Comentarios
Publicar un comentario